Oklejenie samochodu – częściowo czy całościowo?

Pokrycie samochodu foliami jest jednym z popularnych sposobów na jego przemianę w mobilną tablicę reklamową. Jeżeli również chcesz zdecydować się na taką usługę, w takim przypadku musisz również zastanowić się, jak wykończyć wtedy pojazd – czy folie mają być umieszczone na nim tylko częściowo czy też ma być on w całości nimi pokryty?

Zarówno częściowe, jak i całościowe oklejenie samochodu ma swoje plusy i minusy, które trzeba będzie wziąć pod uwagę przy podejmowaniu decyzji. Prezentujemy je poniżej – zapraszamy do ich sprawdzenia, gdy nie wiesz, na co się zdecydować.

Oklejanie samochodu częściowo:

  • można pokryć tylko wybrane elementy
  • jest tańsze od całościowego oklejenia pojazdu
  • przestrzeń do prezentacji reklamy jest ograniczona
  • można ominąć zaokrąglenia karoserii, które są trudne w oklejaniu
  • przy projektowaniu trzeba wziąć pod uwagę kolorystykę karoserii
  • można zatuszować uszkodzenia lakieru

Oklejanie samochodu całościowo:

  • pozwala na pokrycie całego auta foliami zgodnie z projektem
  • cały samochód staje się przestrzenią pod reklamę
  • związane jest z wyższymi cenami
  • nie trzeba brać pod uwagę oryginalnej kolorystyki samochodu
  • można zatuszować uszkodzenia lakieru

Zatem jeżeli chcesz zdecydować się na oklejanie auta, w takim przypadku pamiętaj o tych kwestiach. Pomocne porady otrzymasz również od firmy zajmującej się realizacją tego rodzaju usługi.