Dlaczego warto wybrać litery świetlne 3D w reklamie zewnętrznej?

Nowoczesne i przy tym niedrogie – litery 3D z podświetleniem są dzisiaj coraz częściej wykorzystywane w promocji zewnętrznej przedsiębiorstw. Jeżeli również zastanawiasz się nad ich wykorzystaniem, sprawdź z nami ich najważniejsze zalety!

Najczęściej litery przestrzenne wykorzystywane są na zewnątrz – tworzy się z nich nazwę czy logo firmy. Dzięki temu, że mogą być one przycięte praktycznie w dowolnym kształcie, prezentują się tak estetycznie. Do ich produkcji wykorzystuje się różne materiały, między innymi dibond, pleksi czy PCV, które wykańczane są aluminiowymi taśmami nadającymi całości odpowiednią trwałość. Oczywiście, mogą być wykonane w dowolnym kolorze z palety, także odzwierciedlającym barwy firmowe.

Co więcej, litery 3D mogą być podświetlane – w tym celu najczęściej stosuje się moduły LED umieszczane wewnątrz liter lub innych elementów. LED-y wyróżniają się energooszczędnością, żywotnością, również pozwalają na jednolite podświetlenie, bez jasnych i ciemnych smug, co przekłada się na estetykę liter także po zmroku. Oświetlenie ledowe i jego komponenty są również stosowane wtedy jako wodoodporne, dlatego nie ma ryzyka awarii.

Zatem jeżeli szukasz efektownego sposobu na zaprezentowanie swojej firmy, trójwymiarowe litery podświetlane mogą być strzałem w dziesiątkę – dzięki nim będziesz widoczny przez cały czas.