Oklejenie samochodu – częściowo czy całościowo?
Pokrycie samochodu foliami jest jednym z popularnych sposobów na jego przemianę w mobilną tablicę reklamową. Jeżeli również chcesz zdecydować się na taką usługę, w takim przypadku musisz również zastanowić się, jak wykończyć wtedy pojazd – czy folie mają być umieszczone na nim tylko częściowo czy też ma być on w całości nimi pokryty?
Zarówno częściowe, jak i całościowe oklejenie samochodu ma swoje plusy i minusy, które trzeba będzie wziąć pod uwagę przy podejmowaniu decyzji. Prezentujemy je poniżej – zapraszamy do ich sprawdzenia, gdy nie wiesz, na co się zdecydować.
Oklejanie samochodu częściowo:
- można pokryć tylko wybrane elementy
- jest tańsze od całościowego oklejenia pojazdu
- przestrzeń do prezentacji reklamy jest ograniczona
- można ominąć zaokrąglenia karoserii, które są trudne w oklejaniu
- przy projektowaniu trzeba wziąć pod uwagę kolorystykę karoserii
- można zatuszować uszkodzenia lakieru
Oklejanie samochodu całościowo:
- pozwala na pokrycie całego auta foliami zgodnie z projektem
- cały samochód staje się przestrzenią pod reklamę
- związane jest z wyższymi cenami
- nie trzeba brać pod uwagę oryginalnej kolorystyki samochodu
- można zatuszować uszkodzenia lakieru
Zatem jeżeli chcesz zdecydować się na oklejanie auta, w takim przypadku pamiętaj o tych kwestiach. Pomocne porady otrzymasz również od firmy zajmującej się realizacją tego rodzaju usługi.