Oświetlenie LED w reklamie zewnętrznej – dlaczego warto je wybrać?
Do oświetlenia reklam zewnętrznych wykorzystuje się obecnie coraz częściej diody LED, ale również można spotkać się nadal z oświetleniem jarzeniowym czy świetlówkami. Jeżeli chcesz zainwestować w reklamę świetlną, sprawdź z nam, dlaczego warto zdecydować się na ledy!
Oświetlenie ledowe jest dzisiaj wykorzystywane coraz powszechniej. Jego najważniejsze zalety to przede wszystkim:
- energooszczędność – pobiera znacznie mniej energii od innych źródeł światła
- żywotność – zwykle wynosi ona około 50 tysięcy godzin, dlatego też nie ma potrzeby zmiany diod LED nawet przez lata, co jest dużym plusem w przypadku elementów montowanych w trudnodostępnych miejscach
- kompaktowe wymiary – diody są niewielkie, więc można umieszczać je nawet w mniejszych elementach
- wodoodporność – można kupić je wraz z zasilaczami w wersji wodoodpornej, co zmniejsza ryzyko usterek w przypadku montażu na zewnątrz
- niska temperatura pracy – nie ma ryzyka zniszczenia elementów z tworzyw, które narażone są na wysokie temperatury
Obecnie wykańczane ledami litery podświetlane, kasetony, pylony czy też innego rodzaju elementy wykorzystują moduły LED – pozwalają one na równomierne oświetlenie całego elementu, bez jasnych i ciemnych plam. To naprawdę najlepsze wyjście, gdy interesuje cię efektowna reklama świetlna na lata!