Reklama zewnętrzna – kasetony reklamowe i ich zalety

Estetyczne zaprezentowanie informacji o firmie nie musi bazować na metalowej tablicy montowanej na elewacji – teraz do dyspozycji są także innego rodzaju metody reklamy zewnętrznej, które wyróżniają się atrakcyjnym wyglądem. Do nich zalicza się również kasetony reklamowe – dlaczego warto się na nie zdecydować?

Kasetony mają wszechstronne zastosowanie – najczęściej są one montowane na elewacjach budynków firm, ale również mogą być umieszczone we wnętrzach. Dzięki nowoczesnej formie od razu przyciągają wzrok, ponadto mogą być wykonane w praktycznie dowolnym kształcie, kolorze oraz wymiarze są tak chętnie wybierane przez klientów.

Najważniejsze zalety, którymi cechują się kasetony reklamowe, to przede wszystkim:

  • efektowny wygląd w prezentacji przekazu w dowolnej przestrzeni
  • możliwość zastosowania podświetlenia – reklama jest widoczna wtedy 24 godziny na dobę
  • możliwość wykonania ich w wersjach jednostronnej lub dwustronnej
  • możliwość wykonana w dowolnym formacie

Do produkcji kasetonów wykorzystuje się różnego rodzaju materiały – najczęściej osadzane są one na lekkich konstrukcjach aluminiowych i wykańczane są licem wykonanym z pleksi, poliwęglanu komorowego czy winylu. Bardzo popularne są także kasetony z dibondu, które prezentują się estetycznie nawet z bliska, ponieważ na ich powierzchni nie widać łączeń i mocowań.

Gdy chce się uzyskać efektową reklamę na zewnątrz, warto wziąć pod uwagę kasetony podświetlane, które są wyposażone w wewnętrzne moduły LED – to powoduje, że podświetlają one płytę równomiernie i dodatkowo również są energooszczędne i żywotne. Istnieje też możliwość wyposażenia kasetonów w oświetlenie jarzeniowe.