Stojaki reklamowe i ich zastosowanie

Szybki i wygodny sposób na widoczną reklamę? W takim przypadku warto pomyśleć o wykorzystaniu stojaków reklamowych, które można kupić w bardzo atrakcyjnych cenach i wykorzystywać je również wielokrotnie, zmieniając w nich grafikę na tą zgodną z zapotrzebowaniem.

Stojaki reklamowe to dość szeroka grupa elementów, które zaliczane są do systemów wystawienniczych – często określane są także jako potykacze, ponieważ umieszczane są najczęściej przed obiektem, aby na zewnątrz prezentować jego ofertę i zachęcać do wejścia do środka.

Zasadniczo potykacz reklamowy może być używany zarówno na świeżym powietrzu, jak i we wnętrzach. Tego rodzaju elementy najczęściej wykonuje się z odpornych na warunki atmosferyczne materiałów, głównie profili aluminiowych, ale na zewnątrz warto wybierać te, które posiadają wykończoną przezroczystą płytą przestrzeń ekspozycyjną – wtedy wewnątrz można umieścić plakat czy inny wydruk i nie będzie on narażony na wilgoć.

Pracownie realizujące stojaki oferują je wobec tego w wielu wariantach:

  • jednostronne i dwustronne
  • niskie i wysokie
  • na jednej nodze i z czterema nogami
  • na jeden plakat lub też z kieszonkami na kilka wydruków

Zastosowanie takich elementów jest w związku z tym bardzo szerokie – są one używane nie tylko w celach reklamowych i promocyjnych, ale również informacyjnych. Najczęściej wybierane są przez właścicieli obiektów gastronomicznych – restauracji, kawiarni, pubów, barów, ale również mogą służyć do zachęcenia do skorzystania z oferty w sklepie, salonie kosmetycznym, banku, biurze podróży. Możliwości wykorzystania stojaków są praktycznie nieograniczone!